torsdag 2. september 2010

Indian delight!

Ja det hadde jeg i går! Mannen var på middag med en kompis - jeg orke ikke være med pga forkjølelse så ble hjemme med Bolla selv.
Mannen er jo Kinesisk og kompisen fra Sri Lanka, så de valgte en Indisk resturant som de hadde hørt masse bra om. Jeg satt hjemme med vannflaska mi og ble mer og mer sulten mens jeg fantaserte om alt jeg skulle ha bestilt om jeg ikke var på lavkarbo *ler*
Når han endelig kom hjem i 23 tiden var jeg så sulten at jeg kunne eti en kalv!

Besteste mannen hadde tenkt på meg og hadde med seg masse forskjellig grilla kjøtt til meg og jeg var i himmelen! Jeg unna meg til og med deilig saus - selv om jeg visste det var en stor risiko med tanke på ketosen og antall karbo i den - men jeg tok sjansen og åt allikevel. Søøøøøren så godt det var! NAMMIS!

Jeg hadde kun svak utslag på stixen, men etter frokost var den oppe på bra resultat allikevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar