tirsdag 24. august 2010

BBH Night - jeg sier bare WOW..

...og atter WOW!

De var steike dyre og med en fantastisk dyr porto - men jeg kan allerede nå se at dem iallefall er verdt sin pris bare i mengden stoff den er laget av! WOW!

Dette er seriøst den mykeste, mest fluffy bleia jeg noen gang har hatt gleden å holde i og mtp absorberende og UNIKE snap in innlegg blir jeg rett og slett sjokkert, om denne i det hele tatt trenger sperrelag på om natta (ferdig innvasket da vel og merke)

Her er en str L, sideknepping (som jeg liker bedre og bedre)





Baksiden (det er bare en garanti sticker)




sjekk innleggene a! De to innerste er i tillegg "slange" så dem kan brettes i vilden sky der man trenger dem








lag på lag




lengde forskjell på M & L






Nå ligger dem i maskinen og vaskes for fulle mugger og jeg håååper jeg får dem tørre til kvelden! Gleder meg i hel til å prøve på Bolla (som lå å kvilte når disse ble hentet i postkassa)



Må oppdatere litt

Disse er tydelig gode i str på vidden men noe middels på risen til veslebolla, Den er bare såååå god! Selv om den sitter godt og fast på så var den sååååå myk rundt beina, kantene bretter seg liksom på en veldig flott måte.

Noen bilder av Bolla - crappy mobil bilder av ei utålmodig Bolle her men.. Her i M




Donald Duck rumpe!




Synes fronten var en smule lav, men så har vi bare høye bleier fra før..


2 kommentarer:

  1. Den så bare helt super ut! :) Hvilke stoffer er denne laget av? samme som de vanlige BBH?

    SvarSlett
  2. Den er laget av mange lag. Selve bleia er av:

    Ytterstoff: bomull velur
    Inni hoveddelen: 2-3 lag bambus fleece toppet med "stay dry" micro fleece.
    Et "snap in" timeglass formet innlegg av bambus fleece toppet med "stay dry" micro fleece, dette har også to lange "slange innlegg" i bambus fleece festet til seg så man kan brette til akkurat der man trenger det mest!

    Skal skrive en skikkelig testpost i helgen :)

    SvarSlett