onsdag 6. januar 2010

Ull, ull og garn, garn!

Ja det var jo bare det som manglet på "shoppegal" listen min - GARN - av alle ting! Japp du leste riktig... Nå må jeg bare få fingen ut å lære meg disse strikkeriene!

Jeg elsker faktisk ulltøy så mye at jeg har betalt i dyre dommer for temmelig unikt garn og gleder meg til det entrer postkassa mi!
Her følger bilder av vidunderne:

Mosaic Moon - Selah 8 oz.


Mosaic Moon - A Year And A Day 8 oz.


Mosaic Moon - "Bean-Sidhe" 8 oz.


Mosaic Moon - "Tresor" 8 oz.


Mosaic Moon - "RavenSong" 4 oz.




 HearthFire Farms - "Navajo"
 

Dette må da bli fine saker?



8 kommentarer:

  1. Wow, så lekkert garn da!! Det gleder jeg meg til også vennen :)

    Og så gleder jeg meg til nok en gang prøve å lære deg å strikke 1 rett og 1 vrang ;)))

    Klem

    SvarSlett
  2. Hahahaha! Ja.... *kremt* Det var det da.. Hahaha! Max kløne! :p

    SvarSlett
  3. Oi, så har du jo skiftet design på bloggen også jo, fiiiine!! :)

    SvarSlett
  4. Ja her var det mye flott garn. Nå er det bare å finne frem strikkepinnene og ta fatt. Lykke til!

    SvarSlett
  5. Så nydelig blogg du har ;o) Og så mye flott garn du har bestilt.

    SvarSlett
  6. Her var det mye lekkert garn. Lykke til med prosjektene dine. Gleder meg til å se resultater.

    SvarSlett
  7. Så masse fristende garn. Nydelige farger, spesielt de to siste hespene *drømme*... Lykke til med strikkepinnene.

    SvarSlett
  8. Så fint garn! Dette må det bli noe fint av. :)

    SvarSlett