torsdag 7. januar 2010

Nermer seg året og med det - søvnproblemer igjen...

Ja... Heldigvis er natta fin - jeg klager absolutt ikke over den for den er bare fin fin og er sååå stolt av bolla mi som virkelig tar kvelden kjempefint!


Dagen er et annet kapittel. Kjenner jeg er veldig sliten nå, for ikke snakke om skjønne Bolla mi stakkar som sliter skikkelig selv om hun er så trøtt så trøtt. Det er ikke bare bare for en skønn liten Bolle å være våken så lenge om gangen og heller skal ikke noe gåes glipp av - kan jo skje noe veldig spennende akkurat når hun skal sove må vite  *sukk*

Nå skal det sies at Bolla mi selvsagt har gått gjennom en masse utvikling i det siste og jeg regner med å håper dette er noe av grunnen. HUN GÅÅÅR!!! Siden Julaften (09) har Bolla vår spankulert så fornøyd rundt om kring og jeg er så stolt så stolt! Vi skylder også litte granne på denne ekstreme kulda! Helledussen og bevare meg vel.. *lol*
Kan rett og slett ikke huske at det noen ganhg har vert så fantastisk kaldt, så fantastisk lenge og til og med med SNØ! WOWsie!
Det passer ikke med små sårbare lunger som helst ikke skal være ute i grader lavere enn -10 ..

Nei vi får kalle på våren og håpe den ikke er langt unna ;p

Leses snart!

Klem

1 kommentar:

  1. Huff, stakkars bollemor :( Håpe det hjelper snart :)

    SvarSlett