fredag 22. januar 2010

Ja.. Den kreative skaperen i meg..

...ble stoppet på startlinjen av en kraftig forkjølelse... Jo - bare en forkjølelse tenker du sikkert men på toppen av ME føles en forkjølelse som en total utslettelse av alt fra hjerneceller til muskelvev.
Hele kroppen mister sin funksjon og det er vanskelig å både tenke og fungere normalt. I min situasjon ble det litt hardere enn jeg kunne forutse da jeg ble dårlig etter mannen hadde reist til Oslo på kurs mens jeg da ble alene med Bolla hele uken.
Ja så fikk jeg prøve det og - må bare si jeg virkelig respekterer alenemammaer som må sjonglere jobb, barn og alt annet som følger med for dette var TØFT asså...

Heldigvis har jeg min fantastiske mamma som tok seg av oss på sin måte både mandag og onsdag og min pappa kom å hadde Bolla med seg på tirsdag. Da fikk jeg iallefall litt hjelp - Gotta love family!

Ville dele med dere de siste bildene tatt av Bolla i all hennes stas da vi mottok den fantastiske longiesen med skjørt på Mosaic Moon "Malayen Orchid"



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar