onsdag 25. november 2009

Tidlig morgen!

Ja, i dag var det morgen tidlig. Jeg stod opp 06.30 for å få dusjet før Bolla våknet så jeg var klar. Bolla våknet dog rett etter dusjen så da ga jeg og stelte henne først allikevel. Litt greit var det uansett for da var hun klar for en dupp tidlig og ca. 08 la jeg henne ute i vogna. Passer flott siden vi skal kjøre helt til Stord på babytreff i dag. Vi må kjøre ca 10, og det er jo midt i den vanlige duppen hennes. Noen ganger slår det til for oss også!
Gleder meg masse til treffet i dag, blir veldig spennende og jeg regner med jeg kommer hjem med litt nye ting siden treffet er hos Eddabedda.com (suuuuuper herlig nettbutikk!!)

Ps. Går fortsatt å venter på fødselstegn hos Maddie, men ingen hint ennå. Skjer vel i helgen ;)

2 kommentarer:

  1. For en flott blogg du har laget deg. Her var det så koselig å titte innom. Takk for hjelpen med headingen til butikken min. Det var virkelig snilt av deg.

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig! Koslig at du likte den! ;)

    SvarSlett