lørdag 11. september 2010

Waiting game!

Beklager skjelden skriving her siste uka.. Jeg har vert sjuk i et par uker og ikke hatt mye overskudd.. Jeg har dog fått opp nytt banner i det minste :p

Lavkarboen går det så som så med - jeg holder meg til den maten jeg skal - men pga hostedempende og Lemzip + litt mye partystoppere og for lite fett så står vekta bom stille... Jeg gleder meg til å bli frisk så jeg kan starte på med ny frisk. Dropper da partystopperne en stund så jeg kan få en ny kickstart!

Ellers går vi bare å venter - Maddie er på dag 62 i dag og slimer en del. Sover/hviler masse og jeg regner med det er stille før stormen :)
Gleder meg masse til valper i hus igjen! Denne gang må det være vår tur! Vakreste Maddie og Kingston!



Natta
Oppdaterer så snart noe skjer!

2 kommentarer:

  1. Oi, så spennende å gå å vente sånn da.. :)

    SvarSlett
  2. Og masse god bedring forresten.. Det glemte jeg å si :)

    SvarSlett