fredag 20. august 2010

Litt fra den siste uka :)

Lavkarboen går fint! Det blir litt testing og litt av det samme - men alt i alt veldig greit :)
Gleder meg til veiing på mandag  men regner ikke med å ha gått ned såå mye denne gang - vannet er jo borte nå, så regner med fettet tar litt mer tid - men jeg er konstant i ketose så noe håper jeg vi har gått ned om ikke så må jeg rett og slett vurdere å bli enda strengere :d

Har blitt litt mer bleieshopping i det siste - også selger jeg unna litt av det som ikke funker optimalt på Bolla akkurat nå.
I posten venter vi følgende:

Itti Bitti Tutto
Baby BeeHinds Night
4 slike

Venter også på 8 spesialbestilte bleier fra Littleboppers - Legger ved bilde av en jeg har fra før :)
LittleBoppers formsydde


Har også en bestilling på 6 Stickypeas inne i en co-op - aner ikke når de vil sendes ennå :p

1 kommentar: