mandag 30. august 2010

Hah - siste bleieshopping i år my ass...

Ja, jeg trodd virkelig at jeg nå var fornøyd med stashet til Bolleskatten - men den gang ei!
Det viser seg et lille Bolla har blitt store Bolla nesten over natta og strekt seg en god del, sånn at bhg bleiene plutselig ikke hadde en god fit lenger. HELDIGVIS er det Celebriansbleiene, for da kan Heidi kanskje ordne litt på dem så dem passer igjen :) Krysser fingrene!

Uansett ser det ut som jeg trenger noen flere Ai2 bleier

Fishnoodles sitter best nå, disse har sideknepping og er veldig føyelige og absorberende i tillegg til å våre utrolig nette og fine. Hun kan til og med bruke vanlige slim fit jeans over dem :)


 

1 kommentar:

  1. Man må aldri si sånt, for man er garantert å gå på en smell. For min del er det slik at hver gang jeg går inn på tøybleieforumet på TI, ender jeg opp med en eller flere nye bleier, helst av et nytt merke. Og jeg liker heldigvis "bare" lommebleier eller AIO... Fishnoodles er et helt nytt bekjentskap, men de virker lovende, og Celebrians er nok favoritten her, også til barnehagebruk.

    (Nera på TI)

    SvarSlett