søndag 1. august 2010

"Dawn of a new Day"..

Orker rett og slett ikke leve slik mer og veiskille mitt har kommet. Jeg har ME - og dette har blitt min unnskyldning for det meste negative i livet mitt de siste årene - mye selvmedlidenhet har jeg hatt og har nok trøstespist mer enn hva godt er. Jeg er sykt glad i bakverk og snaks generelt - men jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke tåler det - blir veldig dårlig... Hvorfor jeg fortsetter å spise det? Hvem vet - svakhet og mangel på selvdisiplin og mangel på ork til å lage "skikkelig" mat.
Mannen er kineser og lager masse god mat - det meste med en stor side ris eller nudler - needless to say, dette blir hardt!

Jeg har hørt mye bra om lavkarbo, men også hørt noen skremmehistorier så jeg må nok forberede meg på å lese og lære Jeg er ikke vilt glad i fett - så noen ren fettkur tør jeg ikke prøve meg på
Noen gode ME historier har jeg også vert borti.. Tenk å få et litt bedre liv?

Mitt verste problem er nok å få hode mitt inn i dette Lavkarbo greiene, med kaos i hodet fra før og mangel på energi til å planlegge skikkelig - håper jeg å finne en "ferdig" meny med lavkarbo. Noen som vil hjelpe til? Intill da - tar jeg dag for dag og dropper det jeg kan av karbemat...

Håper dette kan fungere for kroppen min - for jeg vil tilbake til livet!


Takk som leste rabbelet mitt

4 kommentarer:

  1. Håper dette kan hjelpe deg, vennen :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Lykke til på veien tilbake til livet, jeg heier på deg!!
    Klem=)

    SvarSlett
  3. Noen inne på Projo går på den dietten, skal jeg spørre der?

    SvarSlett
  4. Lykke til!
    Jeg har prøvd, ramlet desverre av da jeg begynte å jobbe, men skal begynne igjen...snart;)
    Gikk nned 5 kg, og har enda ikke gått opp igjen, selvom jeg har levd på ok/dårlig kosthold de siste 4mnd.
    Heia heia! Dette klarer du!

    SvarSlett