torsdag 17. desember 2009

Snickelfritzene er her!

Endelig fluffy post!

Jeg fikk mine custom Snickelfritz formsydde bleier i dag!

Har bare en ting og si.. IM IN LOOOOVE! Håper de er like gode i bruk som de ser ut! *haha*

Dette er bleier som kan snappes eller nåles fast for perfekt fit

Se og NYT!

Ytterstoff, nydelig myk bommull interlock med søøøøte print!
Jeg valgte Sushi og Hello Kitty på hvit.



Jeg åpner deiligheten og noen nydelige innlegg åpenbarer seg..
Matchende "dublers" Bestående av tre lag bambus fleece og toppet med bommull interlock


Under denne dobleren finner man et "snap in" innlegg bestående av to lag bambus fleeece toppet med bambus velur (OBV) på hver side Denne er laaaaang og kan brettes etter behov.






Jeg skal prøve disse som de er først, men regner med at jeg ender opp med å knappe dem selv. Jeg er nemlig lite Snappi vennlig, og jeg har liiiiite lyst å se ytterstoffet ødelagt av kvasse Snappi pigger....

Jeg kan love dere at jeg skal ha flere av disse!

1 kommentar: