torsdag 10. desember 2009

Kaffemaskinen er i hus!

Ja.. Jeg fikk litt nedtur etter 30 års dagen min.. Ikke missforstå! Jeg hadde en fantastisk dag, med fantastiske venner og verdens beste familie! Men sorgen etter å ha mistet valpen til Maddie satte en emmen bismak på festen dessverre. Ikke noe man kunne forutse men likevel..

Jeg er dog veldig takknemlig ovenfor min mann og min bror som virkelig gjorde dette til en flott feiring og til verdens beste mamma som snikfult fikk orden på både meg og huset mitt før det fløt over med gjester

Noen av gavene jeg fikk var nydelige blomster,  en lekker fleece kjole fra 7 Kids, Macbook og iPhone fra min kjære, smykke, utelykt og en overveldende super kaffemaskin! Nå er det latte dagen inn og dagen ut! ;)

Denne herligheten står nå på kjøkkenet mitt og brygger den herligste kaffe! Tusen takk alle sammen som gikk sammen om denne fantastiske gaven!

Den er rett og slett fantastisk og super enkel! ;)
Takk til Victoria som valgte den ut!

1 kommentar: